Friday, November 16, 2012

KEJU

CHEESE HALAL/KEJU HALAL

Tidak ragu-ragu lagi untuk menikmati cheese, kini telah ada cheese halal lagi suci. Hilangkan keraguan anda dengan Tja Cheese.



FMM - Tja Halal Cheese pengedar tunggal bagi kawasan KUANTAN,PEKAN, MARAN (Seluruh Pahang) KEMAMAN, DUNGUN dan kawasan-kawasan yang berdekatan atau dimana-mana sahaja di seluruh Malaysia apabila kami berada di kawasan anda. Belian boleh dilakukan.

Untuk tempahan boleh hubungi:
FARA 0.1.9.9.1.5.7.1.7.2

email: f a r a d i l a 0 5 @ y a h o o . c o m


PENGEDAR/AGENT DI PERLUKAN. PRODUK YANG MEMPUNYAI PASARAN YANG LUAS HASIL DARI KESEDARAN MASYARAKAT PENTINGNYA HALAL DAN SUCI. JANGAN LEPASKAN PELUANG..
Bertukar sekarang ke KEJU BUATAN TEMPATAN.
- Chef Hotel
- Pengusaha Kedai Kek
- Pengusaha Kedai Roti

- Peniaga Burger
- Ibu-ibu yang menggemari cheese

GUNA PRODUK YANG DI YAKINI KESUCIANNYA DAN RASAI KENIKMATAN CHEESE BUATAN TEMPATAN.


HUBUNGI SEKARANG PN FARA DI 0199157172 UNTUK PEMBELIAN CHEESE DAN PRODUK-PRODUK BERKAITAN CHEESE. Free Delivery with minimum order. Self pick up di Batu 11 Jalan Gambang


2 comments:

  1. Memang sangat menarik. tapi ketahuilah utk mendapatkan bekalan keju ni di seremban teramat-amat lah payah nye. saya rasa dah 3 tahun saya mencari tapi tak dapat. Telefon no tu, sms no ni, tapi sungguh menghampakan. Pernah baru-baru ni saya dapat no telefon dari seseorang, tapi bila saya call dan janji di suatu tempat nak ambil barang tu. Tapi bila saya datang batang hidung pun tak nampak. Bila call lagi tak angkat. Memang frust la masa tu. Boleh tolong bagi saya solution tak? Terima kasih

    ReplyDelete